Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Απαντήσεις σε όλες τις απορίες σας!

1. Με ποια κριτήρια θα πρέπει να γίνεται η επιλογή του Κέντρου Ξένων Γλωσσών;

  Πριν αποφασίσει κανείς σε ποιο Κέντρο Ξένων Γλωσσών θα εγγράψει το παιδί του, κάνει στοιχειωδώς μια έρευνα αγοράς. Οι πληροφορίες που πρέπει να συλλέξει κανείς είναι οι εξής:
  • Ποια είναι η οργανωτική δομή του Κέντρου Ξένων Γλωσσών;
  • Έχουν οι μαθητές του επιτυχία στις εξετάσεις των Πτυχίων;
  • Είναι το προσωπικό ειδικά εκπαιδευμένο για το επίπεδο που διδάσκει;
  • Υπάρχουν σωστές, ασφαλείς και μοντέρνες κτιριακές εγκαταστάσεις;
  • Τι υλικοτεχνική υποδομή διαθέτει;
  • Και πάνω απ' όλα: Ο μαθητής/μαθήτρια αντιμετωπίζεται σαν μια ξεχωριστή προσωπικότητα με τις ιδιαιτερότητές της ή απλά είναι ένα απρόσωπο νούμερο;
2. Ποια είναι η καταλληλότερη ηλικία να ξεκινήσει κανείς την Αγγλική γλώσσα;

  Σύμφωνα με τους γλωσσολόγους και τους επιστήμονες οι νευρώνες του εγκεφάλου μπορούν να ξεχωρίσουν διαφορετικά είδη γνώσεις από...
πολύ μικρή ηλικία. Επομένως η ηλικία των 7-8 ετών (όταν τα παιδιά φοιτούν στην Β' αλλά πολλές φορές και στην Α' τάξη δημοτικού) ενδείκνυται για το ξεκίνημα Pre-Junior. Το παιδί παρακολουθεί μόνο μιάμιση ώρα την εβδομάδα, συνδυασμένη με εξοικείωση στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές, που σκοπό έχει την ομαλή εισαγωγή του στην Αγγλική Γλώσσα, χωρίς να χρειάζεται καθόλου μελέτη. Έτσι η μάθηση γίνεται μία ελκυστική διαδικασία, γιατί του δημιουργείται αγάπη και ενδιαφέρον για την γλώσσα.

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ PRE-JUNIORS ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ!!! 

  Αν το παιδί είναι ήδη στην Γ' Δημοτικού, συνιστούμε να ξεκινήσει την A' Junior τάξη. Εξάλλου, η εισαγωγή της Αγγλικής γλώσσας στην Γ' Δημοτικού του Δημόσιου Σχολείου "επιβάλλει" το ξεκίνημα στην ηλικία αυτή.

3.Σε πόσα χρόνια πρέπει να ολοκληρώνεται η Ξένη Γλώσσα;

  Αυτό που ισχύει, είναι η 8ετής φοίτηση μέχρι το επίπεδο B2 (LOWER). Όλοι οι έγκυροι εκδοτικοί οίκοι μέχρι σήμερα βασίζουν την ύλη τους πάνω σ' αυτή την αρχή. Κάποιοι ισχυρίζονται ότι μπορούν να ολοκληρώσουν τον κύκλο της γλώσσας σε 4 ή 5 χρόνια. Αυτό αποτελεί έναν επικίνδυνο και ανέυθηνο πειραματισμό, γιατί η πρακτική αυτή συμπιέζει την ύλη και αναγκάζει το παιδί να δώσει εξετάσεις πολύ νωρίς, όταν είναι ακόμη ανώριμο να τις αντιμετωπίσει. Έτσι ενδέχεται να χρεωθεί μαι αποτυχία για την οποία δεν ευθύνεται το ίδιο.

4. Ποια είναι η κατάλληλη ηλικία να δώσει ένα παιδί εξετάσεις επιπέδου B2 (LOWER);

  Δεν υπάρχει κατάλληλη ηλικία αλλά υπάρχουν προϋποθέσεις. Όλες οι εξετάσεις απευθύνονται σε ώριμα άτομα και ενήλικες.
  Αν λοιπόν το παιδί:
α) Καλύψει όλη την ύλη και περνάει με επιτυχία τα Δοκιμαστικά (Mock) TEST
β) Έχει υψηλές επιδόσεις στην τάξη και μελετάει μεθοδικά
γ) Είναι καλός μαθητής στο Ελληνικό Σχολείο
δ) Έχει την ωριμότητα της σκέψης και διαθέτει καλή κρίση
τότε υπάρχουν πολλές πιθανότητες να επιτύχει στις εξετάσεις.

5. Επιβάλλεται να συνεχίσει κανείς για τα ανώτερα επίπεδα της Αγγλικής Γλώσσας ή αρκεί το επίπεδο B2 (LOWER);

  Όσα περισσότερα πτυχία αποκτήσει ο υποψήφιος τόσο μεγιστοποιούνται οι πιθανότητες να καταλάβει μια θέση στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα. Άρα η απόκτηση περισσότερων και ανώτερων πτυχίων όχι μόνο στην Αγγλική αλλά και σε άλλες γλώσσες είναι επιβεβλημένη.
  Στην Ελλάδα αναγνωρίζονται και μοριοδοτούνται από το ΑΣΕΠ τα παρακάτω Επίπεδα
Γλωσσομάθειας:
Β1= "μέτρια γνώση"         10 Μόρια
Β2= "καλή γνώση"           30 Μόρια
Γ1= "πολύ καλή γνώση"  50 Μόρια και
Γ1= "άριστη γνώση"        70 Μόρια

6. Γιατί αποτυγχάνουν οι υποψήφιοι στις εξετάσεις των πτυχίων;

  Ο βασικός λόγος είναι ότι δεν συνειδητοποιούν τις πραγματικές απαιτήσεις των εξετάσεων. Τα περισσότερα Κέντρα Ξένων Γλωσσών δεν προετοιμάζουν κατάλληλα τους υποψηφίους  όσον αφορά την τεχνική των εξετάσεων ούτε καλύπτουν τον πραγματικό όγκο δουλειάς που απαιτείται για την διασφαλισμένη επιτυχία.

7. Μήπως είναι καλύτερα να καταφύγουμε σε ιδιαίτερα μαθήματα;

  Το μάθημα στην τάξη είναι αναντικατάστατο, γιατί αποτελεί πρωταρχικά κοινωνική εκδήλωση. Εξ' άλλου η σημερινή εποχή απαιτεί την συνεργατική μάθηση (co-operative learning) που οδηγεί στην ομαδική εργασία γιατί τα προβλήματα της κοινωνίας είναι πολυσύνθετα. Γενικά η τάξη αποτελεί μία μοναδική εμπειρία. Όσο για την άποψη ότι  ο μαθητής με το ιδιαίτερο κερδίζει χρόνο, καλό είναι να αναλογίζεται ο γονέας τι χάνει από τα πλεονεκτήματα της τάξης για να κερδίσει το χρόνο από αυτό.
  ΜΟΝΟ σε Ειδικές Περιπτώσεις και σε παιδιά με ιδιαιτερότητες (μαθησιακές δυσκολίες κάθε τύπου), ενδείκνυται η παρακολούθηση ιδιαιτέρων μαθημάτων, πάντοτε όμως από εξειδικευμένο καθηγητή και προσαρμοσμένα στους ρυθμούς του παιδιού.

8. Πότε μπορεί ένα παιδί να ξεκινήσει μια δεύτερη γλώσσα;

  Ποια γλώσσα θα προτείνατε; Η πιο κατάλληλη ηλικία είναι των 10-11 ετών ή το καλοκαίρι της Ε' προς ΣΤ' Δημοτικού. Τα δεδομένα του Δημόσιου Σχολείου ορίζουν τη Γερμανική ή Γαλλική γλώσσα, να εισάγονται στην Ε' Δημοτικού. Οι προτεινόμενες Ευρωπαϊκές γλώσσες είναι η Γερμανική, η Γαλλική και η Ισπανική.

9.Μπορεί ο γονέας να βοηθήσει το παιδί του στην εκμάθηση της Ξένης Γλώσσας και να συμβάλει στην πρόοδό του και στις επιτυχίες του;

  Ο ρόλος του γονέα πρέπει να είναι καθαρά ελεγκτικός. Να είναι ο συμπαραστάτης του παιδιού στην προσπάθειά του χωρίς να γίνεται φορτικός. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υποκαθιστά τον ρόλο του καθηγητή.

10.Κάποιος που στο παρελθόν απέτυχε να αποκτήσει ένα έγκυρο πτυχίο, μπορεί να προσπαθήσει πάλι;

  Στο ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΤΣΙΑΛΤΖΗΣ θα σας προτείνουμε την λύση που ταιριάζει στον καθένα καλύτερα, αφού διαγνώσουμε τις αδυναμίες σας με ένα κατατακτήριο (Placement) Test.

11.Ποια είναι η χρησιμότητα των Θερινών Μαθημάτων;

  Το καλοκαίρι αρκεί και για ξεκούραση αλλά και για μία παραγωγική δραστηριότητα όπως είναι η εκμάθηση Ξένων Γλωσσών.

Τα Θερινά Μαθήματα έχουν διπλό σκοπό:

 α) Την συντόμευση του χρόνου φοίτησης του μαθητή ώστε να του δοθεί η δυνατότητα να προχωρήσει στα ανώτερα επίπεδα Αγγλικής Γλώσσας (ADVANCED, PROFICIENCY), ή (ZERTIFIKAT B2, ZERTIFIKAT C1, και ίσως KLEINES DEUTSCHES SPRACH DIPLOM C2) της Γερμανικής Γλώσσας αφού τα πτυχία επιπέδου B2 (lower) και Zertifikat B1 είναι πλέον ανεπαρκή.
β) Τη δυνατότητα να ολοκληρώσει μια Δεύτερη Ξένη Γλώσσα, αφού αποτελεί σημαντικό προσόν στην εξέλιξή του.

12. Τα Πιστοποιητικά Γλωσσομάθειας (Πτυχία) έχουν συγκεκριμένη χρονική Ισχύ;

  Σε αντίθεση με ότι φημολογείται κατά καιρούς, τα Πτυχία ισχύουν για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Δεν υπάρχει καμία επίσημη ανακοίνωση από τον ΑΣΕΠ, που είναι ο Δημόσιος Φορέας Επιλογής Προσωπικού που να θέτει χρονικούς περιορισμούς στην ισχύ τους, τουλάχιστον μέχρι σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου